Postawili na syropy owocowe w puszkach
Mój Biznes | Firma Excellence zaczyna walkę o udziały w rynku markowych produktów. Chce podbić młodych i zamożniejszych konsumentów.
Marcin Ciecierski ma dwie pasje: żeglarstwo i prowadzenie założonej w 2002 r. firmy Excellence w Lipie k. Strykowa. Na morskie wyprawy wybiera się zazwyczaj w pojedynkę. W prowadzeniu spółki pomagają mu zarząd z Dariuszem Polinceuszem na czele oraz 60 osób załogi.
Główny akcjonariusz Excellence jest dziś przewodniczącym rady nadzorczej tej spółki i skupia się na szukaniu sposobów, aby ją rozwijać. W ostatnim czasie na jego celowniku znalazł się rynek markowych syropów owocowych.
Firma Marcina Ciecierskiego chce zaistnieć marką Excellence. Do tej pory specjalizowała się w produkcji tzw. syropów private label dla sieci handlowych.
Puszka dla młodych
– Przez ostatnie lata udowodniliśmy, że potrafimy dostarczać produkty wysokiej jakości. Świadczy o tym fakt, że nie mamy sobie równych w segmencie syropów pod markami własnymi sieci. Uznaliśmy więc, że przyszła pora, aby zacząć promować nasz brand – mówi Ciecierski.
Na początku maja w sklepach zaczęły się pojawiać syropy w metalowych puszkach. To...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta